Referencje / Hoya Lens Poland

Hoya Lens Poland

Jesteśmy wiodącym producentem najwyższej jakości soczewek, których zaawansowane technologicznie materiały i nowatorskie konstrukcje cieszą się światowym uznaniem. Ważnym czynnikiem rozwoju naszej firmy jest troska o klienta. Nieustannie trzymamy rękę na pulsie, śledząc bacznie rozwój rynku, traktując zaawansowane technologie i niezawodną jakość, jako punkt wyjścia we wszelkich naszych działaniach. w 2008 roku postanowiliśmy zainwestować w nowoczesne oprogramowanie – system Comarch CDN XL oraz szereg rozwiązań dedykowanych, które umożliwiłyby nam sprawną obsługę klienta, integrację z systemami zewnętrznymi, usprawniły zarządzanie gospodarką magazynową oraz gwarantowały dostęp do analiz biznesowych w sferze szeroko pojmowanej logistyki.

Od listopada 2009 roku wykorzystujemy następujące moduły systemu Comarch CDN XL: Administrator, Sprzedaż, Import oraz Business Intelligence. Dodatkowo dział obsługi klienta działa na aplikacji dedykowanej HoyaZam, służącej ewidencji zamówień od klientów, a stanowiącej dodatkowy interfejs między systemem Comarch CDN XL i użytkownikiem. Proces wydawania towaru z magazynu, pakowania i wysyłki został z kolei wsparty aplikacją HoyaMag. Ponadto należałoby wymienić pozostałe modyfikacje funkcjonalne tj. automatyczne przyjmowanie zamówień z systemów zewnętrznych, aplikacja HoyaAdmin dla zarządzania wdrożonymi mechanizmami, algorytm wyliczający średnie ważone, dedykowana kostka analityczna dla Zamówień, raporty dla przedstawicieli wysyłane automatycznie na adresy e-mail oraz wiele innych funkcjonalności wspomagających naszą codzienną pracę. Zaimplementowane rozwiązanie informatyczne pozwoliło nam:

  • Usprawnić współpracę z klientami;
  • Podnieść jakość kontroli stanów magazynowych, w tym ich rozliczenie wartościowe;
  • Usprawnić procesy związane z obsługą magazynu;
  • Zbudować elastyczną platformę analityczną.

Integratorem systemu Comarch CDN XL, jak również autorem rozwiązań dedykowanych jest firma 2BSoft z Gliwic. Przeprowadzone szkolenia, migracja danych, eksploatacja nadzorowana, elastyczne reagowanie na nasze zapotrzebowanie w połączeniu z wysokimi kompetencjami i zaangażowaniem zespołu wdrożeniowego to czynniki, dzięki którym proces implementacji nowego rozwiązania informatycznego zakończył się sukcesem.

Tym samym udzielamy referencji firmie 2BSoft oraz rekomendujemy system Comarch CDN XL, stanowiący elastyczne, otwarte rozwiązanie informatyczne o bogatych możliwościach analitycznych.

Robert Szabłowski, dyrektor Laboratorium Soczewek Recepturowych

Strefa Klienta

Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:

  • najnowszych aktualizacji
  • aktualności
  • materiałów do pobrania

Logowanie

 

Jak otrzymać dostęp ?

Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.

Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:

+48 32 401 18 90
+48 32 401 18 91

Serwis 2bsoft

menu

do góry

wstecz