Zarządzanie zakupami w zmiennych warunkach rynkowych - bezpłatny webinar
Brak dostępnych podzespołów do produkcji, lawinowy wzrost cen surowców, opóźnienia w produkcji, czasowe zamykanie oddziałów lub całych fabryk – to najważniejsze problemy, z którymi borykają się przedsiębiorstwa ze względu na zachwianie lub zerwanie łańcuchów dostaw.
Jak zapewnić firmie bezpieczeństwo w obszarze dostaw i zakupów? Odpowiedzią jest szeroka cyfryzacja procesów produkcyjnych, logistycznych, zakupowych i komunikacji z dostawcą. Jeśli nie mamy zdigitalizowanych procesów (m.in. planowania zapotrzebowania, kontroli stanów magazynowych, planowania produkcji w toku), dostępu do aktualnych danych, gdy nie wymieniamy się informacjami z naszymi dostawcami w czasie rzeczywistym, nie mamy szans przewidzieć, co wydarzy się za tydzień, miesiąc czy kwartał.
Zapraszamy na webinar w trakcie, specjaliści omówią i pokażą rozwiązania Comarch, które pomagają w zachowaniu ciągłości dostaw i zakupów w zmiennych warunkach rynkowych.
Zapis wideo z webinar dostępny jest na stronie: https://events.comarch.com/erp/zarzadzanie-zakupami-w-zmiennych-warunkach-rynkowych/?type=materials
Strefa Klienta
Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:
Jak otrzymać dostęp ?
Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.
Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:
+48 32 401 18 90
+48 32 401 18 91
Serwis 2bsoft
do góry
wstecz