Już teraz mogą Państwo zapisać się na kolejne webinary z cyklu "Omnichannel w praktyce", które poświęcone będzie narzędziom, dzięki którym zorganizują Państwo obsługę klienta i sprzedaż w sklepie stacjonarnym. W trakcie szkolenia omówiona zostanie tematyka:
prowadzenia efektywnej sprzedaży;
poprawy obsługi klientów;
optymalizacji procesów wymiany i zwrotów towarów;
usługi Click&Collect;
wykorzystania urządzeń mobilnych w procesach sprzedaży w sklepie.
Jeżeli chcesz uzyskać dostęp do wszystkich treści zamieszczonych na naszej stronie, zostaw nam swoje dane:
Na wskazany adres prześlemy link otwierający dostęp do wszystkich materiałów na stronie.
menu
do góry
wstecz
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z
Polityką Plików Cookies
. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.