Systemy ERP

Comarch ERP Optima 2020.0.1.jpg

Nowa wersja Comarch ERP Optima 2020.0.1 już dostępna!

Z przyjemnością informujemy, że jest już dostępna nowa wersja Comarch ERP Optima  2020.0.1, zawierająca ponad 70 nowości i ulepszeń. Nowa odsłona systemu  Comarch ERP Optima 2020.0.1  to przede wszystkim wprowadzenie zmian wynikających z nowelizacji ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych i dostosowanie do pozostałych zmian w przepisach prawnych.


Zmiany wprowadzone w Comarch ERP Optima 2020.0.1 związane ze zmianami w przepisach:

  • wynikające z nowelizacji ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych związane z obniżeniem progu podatkowego z 18% na 17%, podwyższeniem kosztów uzyskania przychodu oraz wyliczeniem zaliczek na PIT-36 z uwzględnieniem stawki 17,75%;
  • dostosowano do Ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw, na mocy której od 1 listopada 2019r. dla transakcji dokonanych pomiędzy przedsiębiorcami będącymi podatnikami, w przypadku towarów wskazanych w nowym załączniku nr 15 do ustawy o VAT, należy stosować mechanizm podzielonej płatności (MPP);
  • wprowadzono funkcjonalność, która umożliwia weryfikację rachunków bankowych kontrahentów w udostępnionym przez Ministerstwo Finansów Wykazie podatników VAT;
  • w przypadku kwartalnych deklaracji VAT-7K umożliwiliśmy generowanie zapisów korekcyjnych związanych z zawiadomieniem VAT-ZD do poszczególnych miesięcy.


Główne nowości zasługujące na szczególną uwagę:

  • umożliwiono stosowanie w programie dłuższych haseł operatorów;
  • możliwość naliczania zajęcia wynagrodzenia z uwzględnieniem wszystkich wypłat wypłacanych pracownikowi w danym miesiącu;
  • import oraz eksport czasu pracy dla zleceniobiorców z/do arkusza Excel;
  • funkcjonalność blokady edycji czasu pracy za okres, w którym pracownik posiada naliczoną wypłatę etatową;
  • możliwość nadawania przesyłek za pośrednictwem InPost. Dostępne usługi to Paczkomaty InPost oraz dla zamówień realizowanych za pośrednictwem serwisu Allegro: Allegro Kurier24 InPost oraz Allegro MiniKurier24 InPost;
  • funkcjonalność automatycznego numerowania dokumentów wewnętrznych w rejestrze VAT na podstawie numeru dokumentu pierwotnego;
  • w przypadku, gdy termin płatności przypada na dzień ustawowo wolny od pracy lub na sobotę, wprowadzono liczenie ilości dni zwłoki od pierwszego dnia roboczego przypadającego po dniu wolnym;
  • na wzorcu faktur cyklicznych wielokrotne dodawanie tego samego kontrahenta wraz ze wskazaniem dla niego różnych odbiorców, dzięki czemu możliwe jest fakturowanie np. sieci sklepów.
  • w module Analizy BI dodaliśmy raporty związane z PPK.

Strefa Klienta

Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:

  • najnowszych aktualizacji
  • aktualności
  • materiałów do pobrania

Logowanie

 

Jak otrzymać dostęp ?

Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.

Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:

+48 32 401 18 90
+48 32 401 18 91

Serwis 2bsoft

menu

do góry

wstecz