Nowa odsłona systemu to również zupełnie nowy moduł Menager Dokumentów. Umożliwia on przechowywanie dokumentów w postaci plików w dowolnie zbudowanej strukturze katalogów. Każdy katalog oraz poszczególne pliki mają własne uprawnienia w związku z czym mogą Państwo udostępniać poszczególne obszary konkretnym pracownikom. Istotną funkcjonalnością nowego modułu jest możliwość wersjonowania dokumentów z zachowaniem informacji o datach i operatorach, którzy dokonali modyfikacji dokumentu.
Współpraca z Comarch ERP XL została rozszerzona o realizację procesu związanego z generowaniem i opisywaniem Spinaczy Nagłówkowych do dokumentów Przyjęć Zewnętrznych. Z poziomu Comarch DMS mogą Państwo otworzyć listę dokumentów PZ w ERP XL, wybrać odpowiedni dokument i wygenerować do niego Spinacz. W dalszych krokach istnieje możliwość utworzenia opisu analitycznego i przeniesienia go na dokument w systemie ERP.
Rozwój współpracy z systemami ERP objął również zmiany w kontekście Comarch ERP Optima. Dla instalacji gdzie zarówno Comarch DMS jak i ERP Optima pracują w chmurze została udostępniona możliwość wygenerowania dokumentu w rejestrze VAT wraz z załącznikami na podstawie dokumentu w obiegu.
Wśród pozostałych zmian udostępnionych w nowej wersji Comarch DMS należy wyróżnić:
Strefa Klienta
Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:
Jak otrzymać dostęp ?
Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.
Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:
+48 32 401 18 90
+48 32 401 18 91
Serwis 2bsoft
do góry
wstecz