Systemy ERP

Comarch DMS 2019.2.jpg

Nowa wersja Comarch DMS 2019.2 już dostępna

Z przyjemnością informujemy, że jest już dostępna nowa wersja systemu Comarch DMS 2019.2, która zawiera szereg nowych funkcjonalności w wielu obszarach systemu.

Szczególną uwagę chcielibyśmy zwrócić na możliwość współpracy z usługą Comarch OCR. Dzięki wykorzystaniu narzędzi OCR mogą Państwo skrócić czas wprowadzania faktur kosztowych do minimum. Poza standardowymi elementami usługi OCR w Comarch DMS został udostępniony mechanizm automatycznego pobierania plików do przetworzenia.

Nowa odsłona systemu to również zupełnie nowy moduł Menager Dokumentów. Umożliwia on przechowywanie dokumentów w postaci plików w dowolnie zbudowanej strukturze katalogów. Każdy katalog oraz poszczególne pliki mają własne uprawnienia w związku z czym mogą Państwo udostępniać poszczególne obszary konkretnym pracownikom. Istotną funkcjonalnością nowego modułu jest  możliwość wersjonowania dokumentów z zachowaniem informacji o datach i operatorach, którzy dokonali modyfikacji dokumentu.

 

Współpraca z Comarch ERP XL została rozszerzona o realizację procesu związanego z generowaniem i opisywaniem Spinaczy Nagłówkowych do dokumentów Przyjęć Zewnętrznych. Z poziomu Comarch DMS mogą Państwo otworzyć listę dokumentów PZ  w ERP XL, wybrać odpowiedni dokument i wygenerować do niego Spinacz. W dalszych krokach istnieje możliwość utworzenia opisu analitycznego i przeniesienia go na dokument w systemie ERP.

 

Rozwój współpracy z systemami ERP objął również zmiany w kontekście Comarch ERP  Optima. Dla instalacji gdzie zarówno Comarch DMS jak i ERP Optima pracują w chmurze została udostępniona możliwość wygenerowania dokumentu w rejestrze VAT wraz z załącznikami na podstawie dokumentu w obiegu.

 

Wśród pozostałych zmian udostępnionych w nowej wersji Comarch DMS należy wyróżnić:

  • Podgląd plików pdf w aplikacji web,
  • Nowe opcje filtrowania dokumentów,
  • Analiza wykorzystania kontrolek na karcie obiegu,
  • Zmiany w mechanizmie nadawania uprawnień w aplikacji web,
  • Możliwość wykorzystania mechanizmu automatycznego generowania dokumentów dla instalacji chmurowej (współpraca z OCR oraz skrzynką mailową).

Strefa Klienta

Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:

  • najnowszych aktualizacji
  • aktualności
  • materiałów do pobrania

Logowanie

 

Jak otrzymać dostęp ?

Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.

Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:

+48 32 401 18 90
+48 32 401 18 91

Serwis 2bsoft

menu

do góry

wstecz