Systemy ERP

Comarch e-Sklep 2018.png

Comarch e-Sklep w nowej wersji 2018

Informujemy, że jest już dostępna dla Państwa najnowsza wersja Comarch e-Sklep 2018, posiadająca szereg nowych funkcji, m.in. obsługę rabatów w Comarch ERP Altum, mechanizm edycji zamówienia, nowe statusy dostawy i płatności oraz szereg funkcji wzbogacających obsługę sprzedaży w modelu B2B.

Comarch e-Sklep, który wspiera sprzedaż internetową już w niemal 1800 firmach, trzeci raz z rzędu wyróżniony został certyfikatem jakości Ceneo.

Przedstawiamy nowości i zmiany w wersji 2018 Comarch e-Sklep.

- dla Comarch e-Sklep B2B:

  • udostępniono Comarch e-Sklep Sync dla klientów Comarch ERP Optima w modelu usługowym;
  • funkcja edycji zamówienia złożonego w sklepie w profilu klienta (zmiana liczby zamówionych towarów, dodawanie / usuwanie towarów, zmiana atrybutów zamówienia);
  • dodanie zamówienia przygotowanego dla klienta w ERP do sklepu. Klient w sklepie może: edytować, zaakceptować, odrzucić takie zamówienia;
  • wysyłanie powiadomień o edycji zamówienia, dodaniu nowego zamówienia;
  • pozyskiwanie dodatkowych informacji od użytkowników sklepu na zamówieniu. Dodatkowe pola na zamówieniu dostępne są w oparciu o atrybuty nagłówka, atrybuty elementu dokumentu Zamówienia Sprzedaży;
  • wyświetlanie informacji o płatnościach, rozliczeniach, terminie płatności, przeterminowaniu płatności na dokumentach faktur pobieranych z ERP;
  • wyświetlanie atrybutów nagłówka, atrybutów pozycji, cech towaru na dokumentach zamówień, faktur pobieranych z ERP.

- dla Comarch e-Sklep B2B, Comarch e-Sklep wersje Light, Standard, Enterprise:

  • wyliczanie cen na podstawie rabatów zdefiniowanych w Comarch ERP Altum;
  • funkcję Przypomnienie o zakupie towarów dodanych do przechowalni;
  • wielokrotne użycie kuponu rabatowego przez klienta do osiągnięcia daty końcowej lub limitu użyć;
  • nowe statusy dostawy: gotowe do odbioru, kompletowane, przygotowane do wysyłki, wysłane, odebrane, zwrócono do nadawcy;
  • nowe statusy płatności: nieopłacona, opłacona, opłacona częściowo;
  • zmiany w programie lojalnościowym. Punkty mogą być naliczane w systemie ERP, a następnie prezentowane w sklepie. Naliczane punkty w sklepie mogą być od wartości netto lub brutto;
  • zmiany w szablonach Allegro. Szablony powiązane są teraz z kategorią z serwisu Allegro;
  • automatyczne zamykanie aukcji Allegro dla towarów wycofanych z oferty sklepu;
  • silnik szablonów Liquid wzbogacony o funkcję logowania do sklepu za pomocą loginu do serwisu społecznościowego Facebook;
  • wysyłanie powiadomień e-mail o kończących się certyfikat SSL na adres e-mail podane na zamówieniu (administratora oraz kontaktowy).

- dla szablonu Szafir w Comarch e-Sklep B2B wprowadzono nowe funkcje:

  • składania reklamacji do zamówień;
  • program lojalnościowy. Klienci mogą wymieniać punkty na nagrody, dokonywać płatności punktami, przeglądać stan swoich punktów;
  • listę zakupową (przechowalnia), do której klienci mogą dodawać towary z opcją przypomnienia o zakupie;
  • dedykowana strona z listą producentów towarów dostępnych w sklepie;
  • prezentację listy towarów o opis i grafikę z przeglądanej kategorii;
  • dodano informację dla klienta jakiej kwoty brakuje do uzyskania rabatu od wartości zamówienia:
  • informacja o darmowej dostawie od.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami wersja 2018 jest ostatnią, która udostępnia stary panel administracyjny oraz szablony w starej technologii (nie Liquid).

Strefa Klienta

Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:

  • najnowszych aktualizacji
  • aktualności
  • materiałów do pobrania

Logowanie

 

Jak otrzymać dostęp ?

Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.

Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:

+48 32 401 18 90
+48 32 401 18 91

Serwis 2bsoft

menu

do góry

wstecz