Referencje / Sundoor Ławecki Sp. k.

Sundoor Ławecki Sp. k.

Nasza firma działa na rynku od 1997 roku, zajmujemy się sprzedażą oraz montażem systemów zabezpieczających podczas prac na wysokości. Zakupiony sprzęt, objęty jest serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym. Umożliwiamy przeglądy okresowe i konserwację systemów stałych, dodatkowo, przeprowadzamy ekspertyzy oraz szkolenia wysokościowe dla pracowników.

Projektujemy rozwiązania, dostarczamy i montujemy sprzęt asekuracyjny zabezpieczający przed upadkiem wysokości tj. systemy asekuracji stałej, systemy ewakuacyjne oraz komplementarne środki ochrony indywidualnej.

Prężny rozwój firmy, dążenie do optymalizacji procesów sprawiły, że w listopadzie 2006 roku zdecydowaliśmy się na wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego.
Po przeprowadzonej analizie, wybraliśmy system Comarch ERP XL, którego wdrożenie powierzyliśmy firmie 2BSOFT S.C.

System ten zagwarantował nam usprawnienie procesów logistycznych, finansowo-księgowych oraz kadrowo-płacowych. Moduły: Zamówienia oraz Sprzedaż umożliwiają płynny obieg informacji od chwili zarejestrowania Zapytania ofertowego, po sfinalizowanie transakcji i zarejestrowanie Faktury. Moduły: Księgowość oraz Środki trwałe wspomagają działalność operacyjną przedsiębiorstwa, gwarantując ponadto bezpośredni dostęp do informacji wspomagających zarządzanie taktyczne i strategiczne. Dzięki modułowi Serwis świadczymy naszym Klientom profesjonalne usługi wsparcia. Moduł Kadry i Płace udostępnia nam szerokie możliwość ewidencji danych dotyczących pracowników oraz naliczanie wypłat.

Model licencjonowania Comarch ERP XL dla Podmiotów Powiązanych umożliwia pracę
na systemie w całej Grupie Sundoor, co pozwala nam optymalizować koszty, a przede wszystkim standaryzować procesy w całej Grupie.

Do kluczowych korzyści, jakie czerpiemy z Comarch ERP XL możemy zaliczyć:

  • usprawnienie współpracy z kontrahentami (zarówno w sferze zakupu jak i sprzedaży);
  • bezproblemowe zarządzanie gospodarką magazynową;
  • wzrost możliwości analitycznych.

 

"Zespół wdrożeniowy profesjonalnie i sprawnie zaimplementował wybrane przez nas rozwiązanie informatyczne. Firma 2BSOFT jest w naszych oczach grupą specjalistów świadczących usługi na najwyższym poziomie.”

Piotr Sikora, Kierownik Działu Sprzedaży, Sundoor Ławecki Sp. k.

Strefa Klienta

Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:

  • najnowszych aktualizacji
  • aktualności
  • materiałów do pobrania

Logowanie

 

Jak otrzymać dostęp ?

Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.

Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:

+48 32 401 18 90
+48 32 401 18 91

Serwis 2bsoft

menu

do góry

wstecz