Aplikacja OPTYzam gwarantuje optymalizację ewidencji i obsługi zamówień. Aplikacja została zaprojektowana w taki sposób, by maksymalnie usprawnić proces wprowadzania i realizowania zamówień - stąd przypisane pod odpowiednie klawisze funkcje aplikacji, czy też podświetlanie pozycji z brakami na stanie.
Podstawowa funkcjonalność aplikacji umożliwia dodawanie nowych zamówień - zarówno ręcznie, jak i za pomocą mechanizmów importujących dane z systemu zewnętrznego. Każda pozycja zamówienia opisywana jest przez szereg parametrów występujących w danej branży. Aplikacja pozwala również na podgląd zamówienia oraz modyfikację znajdujących się na nim pozycji. Każde zamówienie (całkowicie bądź częściowo) można przekształcić do dokumentu WZ lub RW systemu Comarch ERP XL. Operacja ta jest wykonywana automatycznie - w momencie wprowadzania zamówienia, lub ręcznie - z poziomu jego podglądu.
Rysunek 1 Lista zamówień
Rysunek 2 Nowe zamówienie
Rysunek 3 Podgląd zamówienia
Strefa Klienta
Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:
Jak otrzymać dostęp ?
Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.
Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:
+48 32 401 18 90
+48 32 401 18 91
Serwis 2bsoft
do góry
wstecz