Wydarzenia

Omnichannel w praktyce - prowadź sprzedaż w sklepie internetowym

Omnichannel w praktyce – Prowadź sprzedaż w sklepie internetowym

Trzeci webinar z cyklu "Omnichannel w praktyce" poświęcony będzie zagadnieniom e-commerce. Sprzedaż internetowa w Polsce rozwija się najszybciej w Europie, notując większe wzrosty w porównaniu do innych kanałów. Uczestnicząc w spotkaniu dowiedzą się Państwo:

  • czego oczekują klienci kupujący w sieci;
  • jak wybrać odpowiednie oprogramowanie do sprzedaży w internecie;
  • jak połączyć strategię sprzedaży offline ze strategią sprzedaży online;
  • w jaki sposób efektywnie dotrzeć do klientów;
  • jakie narzędzia sprzedaży wykorzystać.

Zachęcamy do zobaczenia nagrania z Webinaru na stronie: http://webinary.comarch.pl/prowadz-sprzedaz-w-sklepie-internetowym/.

Poniżej prezentujemy Państwu harmonogram kolejnych szkoleń z cyklu "Omnichannel w praktyce":

  1. Obsługa klienta biznesowego w Internecie - 27 lipca
  2. Kompleksowe zarządzanie magazynem w firmie z branży retail - 24 sierpnia
  3. Serwisowa obsługa klienta - 28 września
  4. Zabezpiecz oraz udostępniaj swoje firmowe dane - 26 października
  5. Przygotuj mikroprzedsiębiorstwo na JPK i pozostałe zmiany w przepisach - 29 listopada

Strefa Klienta

Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:

  • najnowszych aktualizacji
  • aktualności
  • materiałów do pobrania

Logowanie

 

Jak otrzymać dostęp ?

Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.

Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:

+48 32 401 18 90
+48 32 401 18 91

Serwis 2bsoft

menu

do góry

wstecz