Wydarzenia

Webinar Omnichannel - obsługa klienta biznesowego w internecie

Omnichannel w praktyce – Obsługa klienta biznesowego w internecie

Omnichannel oznacza pełną integrację wszystkich kanałów interakcji z Klientem - ten webinar koncentruje się na zagadnieniach obsługi klienta biznesowego w internecie. Sprzedaż internetowa w sektorze B2B odgrywa coraz większą rolę w prowadzonym biznesie. Sposoby obsługi oraz sprzedaży ewoluowały na przestrzeni ostatnich lat i aktualnie mamy dostępne różne rozwiązania umożliwiające skuteczną sprzedaż w zależności od rodzaju działalności i branży kontrahenta.

Comarch B2B to aplikacja działająca w ścisłym połączeniu z Comarch ERP XL i Comarch ERP Altum. Zapewnia szereg funkcji umożliwiających sprzedaż online do klientów firmowych. Obsługa online procesów związanych z agregowaniem zamówień, ofertowaniem, indywidualnymi cennikami, rabatowaniem, reklamacjami czy monitorowaniem płatności pozwala automatyzować działania sprzedażowe.

Comarch e-Sklep to aplikacja dla sklepów internetowych, która obsługuje również relacje B2B. Jest zintegrowana z systemami Comarch ERP i dedykowana szczególnie tym firmom, które sprzedają swoje towary hurtowo, ale ich sposób prezentacji, warstwa wizualna oraz sposób komunikacji z klientem firmowym są zbliżone do tych stosowanych w relacji z klientem detalicznym (B2C).

Zachęcamy do zobaczenia nagrania z Webinaru na stronie:

http://webinary.comarch.pl/obsluga-klienta-biznesowego-w-internecie/

Strefa Klienta

Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:

  • najnowszych aktualizacji
  • aktualności
  • materiałów do pobrania

Logowanie

 

Jak otrzymać dostęp ?

Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.

Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:

+48 32 401 18 90
+48 32 401 18 91

Serwis 2bsoft

menu

do góry

wstecz