Systemy ERP

Comarch ERP XL 2019.2.jpg

Nowa wersja Comarch ERP XL 2019.2 już dostępna!

Z przyjemnością informujemy o udostępnieniu systemu Comarch ERP XL w wersji 2019.2, w której znajdą Państwo blisko 140 nowości dotyczących każdego z obszarów systemu. Spośród nowości wprowadzonych w najnowszej wersji flagowego produktu Comarch wyróżnić należy:

LOGISTYKA

współpracę z Comarch Retail POS. To niezwykle istotna informacja dla wszystkich, którzy prowadzą sprzedaż w oddziałach i oczekują działania systemu również w przypadku braku połączenia online z centralą. Końcówka POS daje takie możliwości z jednoczesną gwarancją zachowania spójności wszelkich danych i automatyczną wymianą dokumentów z Comarch ERP XL;

- import pozycji z arkusza kalkulacyjnego na korektę automatyczną;

- ustalanie typu daty ceny/promocji na zamówieniu w oparciu o kartę kontrahenta.

PRODUKCJA

- nowe funkcje do dodawania półproduktów z poziomu technologii i operacji;

- usprawnienie tworzenia technologii dla wyrobów złożonych;

- uporządkowanie słowników kategorii dot. Produkcji i Kontroli jakości.

KSIĘGOWOŚĆ

- w odpowiedni na wymogi ustawy o pracowniczych planach kapitałowych, która zaczęła obowiązywać od 1.07.2019r., przygotowano pełną obsługę PPK w modułach HR jak i Księgowość. Można zatem deklarować i wyliczać składki, a następnie na tej podstawie przygotować deklarację z płatnością do instytucji finansowej. Dodatkowo dzięki aplikacji Comarch PPK uzyskują Państwo liczne usprawnienia w zakresie współpracy z instytucjami finansowymi, na przykład w celu zawarcia online umowy o zarządzanie;

- kolejne banki udostępniły zdalny dostęp do rachunków firmowych poprzez webservice, dzięki czemu możliwe jest bezpośrednie połączenie z mBank (system mBank CompanyNet) i Bankiem Millennium (poprzez usługę Millenet Link);

- nowe formularze VAT-7(19), VAT-7K(13);

- JPK_FA(2);

- dostawa opodatkowana poza terytorium kraju w stawce 0%.

OGÓLNE

możliwość wykonywania automatycznych kopii baz bezpośrednio z systemu do chmury Comarch IBARD;

Strefa Klienta

Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:

  • najnowszych aktualizacji
  • aktualności
  • materiałów do pobrania

Logowanie

 

Jak otrzymać dostęp ?

Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.

Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:

+48 32 401 18 90
+48 32 401 18 91

Serwis 2bsoft

menu

do góry

wstecz