Nowa wersja Comarch e-Sklep 2019.6 już dostępna
Z przyjemnością informujemy, że jest już dostępna nowa wersja Comarch e-Sklep 2019.6. Spośród nowości i zmian w wersji 2019.6 na uwagę zasługują:
Comarch e-Sklep B2B, Comarch e-Sklep wersje: Light, Standard, Enterprise:
- integracja z Facebook Pixel. Obsługiwane są podstawowe zdarzenia oferowane przez Facebook Pixel;
- dodano funkcję opiekuna towaru, opiekuna kategorii. Opiekun prezentowany jest na szczegółach towaru, liście kategorii w sklepie;
- dodano funkcję wysyłania maila zapytanie o towar oraz zapytanie o cenę bezpośrednio do opiekuna towaru;
- funkcja dołączania plików do składanych reklamacji i zwrotów. Załączniki obsługiwane są dla popularnych typów plików dokumentów i grafik (np. pdf, jpg);
- funkcja wysyłania formularza kontaktowego do wybranego działu w sklepie. Działy powiązane są z odrębnymi adresami e-mail;
- integracja z eBay do aktualnych wymagań serwisu aukcyjnego;
- zmiany w wysyłaniu maila Powiadomienie o fakturze. Mail wysyłany będzie także, gdy do zamówienia dodana zostanie faktura pro forma;
- zmiany na formularzu bloga w panelu administracyjnym, dzięki którym data publikacji może być ustawiana jako data z przeszłości;
- zmiany w wysyłaniu danych Enhanced e-Commerce do GTM. Dane mogą być wysyłane po złożeniu zamówienia przed dokonaniem płatności online;
- dodano godziny otwarcia dla punktów odbioru na zamówieniu oraz na mapie;
- dostosowano integrację z porównywarką cen Ceneo do aktualnych wymagań serwisu w zakresie dostępnych kategorii;
- w synchronizacji zamówień do ERP dodaliśmy wysyłanie danych o aukcji Allegro, aukcji eBay, z której pochodzi dane zamówienie;
- wysyłanie listów przewozowych dodanych w panelu administracyjnym sklepu do systemu ERP w trakcie synchronizacji;
- w panelu administracyjnym dodano link do kreatora wyglądu Comarch e-Sklep.
Comarch e-Sklep integracja z Allegro - intensywny rozwój integracji z Allegro RESTApi;
- funkcja automatycznego wznawiania aukcji w ciągu 60 dni od zamknięcia;
- dodano funkcję Sprawdź opłaty za aukcję;
- historia zmian na formularzu aukcji Allegro;
- wprowadzono zmiany interfejsowe na formularzu do zarządzania aukcją;
- dodano funkcję zmiany kategorii na aukcji;
- funkcja zmiany towaru oraz wybranej cechy na aukcji;
- dodano funkcję eksport listy aukcji do pliku csv;
- na liście aukcji Allegro dodano kolumny stan magazynowy, cena wywoławcza oraz cena wylicytowana;
- na liście aukcji Allegro wprowadzono zapamiętywanie wybranych filtrów przez użytkownika;
- dodano funkcję powiązania szablonu aukcji z wybraną kategorią na Allegro;
- nowa funkcja pobierania nazwy loginu Allegro podczas dodawania konta Allegro w sklepie;
- zmiany wydajnościowe w mechanizmie aktualizacji stanów magazynowych na aukcjach w Allegro.
- wprowadzono zmiany w mechanizmie pobierania transakcji z Allegro;
- dostosowano integrację z Allegro RESTApi do aktualnych wymagań serwisu aukcyjnego.
Comarch e-Sklep B2B szablon: Szafir:
- dodano wyświetlanie listy dokumentów WM;
- dodano wyświetlanie towarów powiązanych (cross selling) na stronie z podsumowaniem złożonego zamówienia (tzw. Thank you page);
- wprowadzono wyświetlanie danych kontrahenta na szczegółach faktur, wydań zewnętrznych, zamówień;
- dodano przekierowania do zewnętrznego formularza lub strony dedykowanej dla towarów „premium”, których zakup poprzedzony jest spotkaniem lub kontaktem ze sprzedawcą;
- oddzielna strona do prezentacji dostępnych kanałów w mediach społecznościowych;
- na liście towarów wprowadzono prezentację filtra kolor w postaci graficznej;
- dodano nowy motyw kolorystyczny w szablonie;
- dodano dodatkowy banner na stronie głównej;
- wyświetlanie logotypów producentów na stronie głównej;
- zmiany w wyglądzie listy towarów dla widoku „Lista”.
Szablony graficzne: Bursztyn, Opal, Agat, Szafir, Topaz:
- wyświetlanie planowanego terminu dostawy na szczegółach zamówienia w profilu Klienta;
- zaktualizowano bibliotekę jQuery do najnowszej wersji.
Kreator wyglądu Comarch e-Sklep szablon graficzny: Topaz:
- wprowadzono wyświetlanie zdjęcia i opisu kategorii na liście towarów;
- dodano mechanizm PWA (Progressive Web App);
- funkcja kopiowania zamówień;
- funkcja ponowienia płatności z linka;
- wyświetlanie historii w profilu Klienta;
- dodano funkcję wystawiania opinii na podstawie linka z maila przypomnienie o ocenie towaru;
- wprowadzono dodawanie załączników na zamówieniu;
- dodano wyświetlanie numerów listów przewozowych w profilu Klienta;
- obsługa kanałów płatności online na zamówieniu;
- usprawniono działanie istniejących oraz dodaliśmy nowe akcje do obsługi GTM.