Systemy ERP

Comarch e-Sklep 2019.5.png

Nowa wersja Comarch e-Sklep 2019.5 już dostępna

Z przyjemnością informujemy, że jest już dostępna nowa wersja Comarch e- Sklep 2019.5. Główne nowości wprowadzone w poszczególnych wersjach:

Comarch e-Sklep B2B, Comarch e-Sklep Enterprise:

  • funkcja dołączania plików do składanych zamówień. Załączniki obsługiwane są dla popularnych typów plików dokumentów i grafik (np. pdf, jpg).

Comarch e-Sklep B2B, Comarch e-Sklep wersje Light, Standard, Enterprise:

  • funkcja wysyłania maila z prośbą o wystawienie opinii za zakupiony towar. Dzięki wdrożeniu tej funkcji opinie o towarach mogą być zbierane w sklepie, co wpłynie na zwiększenie unikalnych treści w sklepie;
  • Każda opinia wystawiona do zakupionego towaru będzie wyświetlana w sklepie jako opinia potwierdzona zakupem. Dodatkowo w wynikach wyszukiwarek internetowych dla stron z towarami wyświetlana będzie informacja o ogólnej ocenie towaru w formie gwiazdek;
  • Kreator wyglądu szablonów dla sklepów Comarch oraz szablon Topaz w wersji produkcyjnej;
  • zmiany w mechanizmie synchronizacji wpływające na szybsze przetwarzania pliku XML po stronie sklepu. Import oferty (towary, grupy, atrybuty, zdjęcia) oraz import kontrahentów odbywa się teraz w krótszym czasie;
  • funkcja wyboru oczekiwanego terminu dostawy przez Klienta składającego zamówienie;
  • wyświetlanie listy punktów odbioru osobistego zawężonej tylko do tych punktów, w których jest możliwość zapłaty za towar przy odbiorze. Zawężanie listy dostępne jest dla odbioru w punktach Poczta Polska, DHL, UPS, InPost;
  • funkcja zapisywania wybranego sposobu dostawy i płatności jako pozycja na zamówieniu. Koszt dostawy i płatności zapisywany jest w kwocie netto oraz brutto. W przyszłych wersjach systemów ERP pozycje te oraz tabelka VAT będą importowane na zamówienie;
  • stawkę VAT na sposobie płatności i dostawy;
  • wystawianie aukcji w serwisie ebay.it oraz ebay.es;
  • rozszerzono integrację z płatnością Dotpay o parametr „Ignoruj ostatnio wybrany kanał".

Comarch e-Sklep integracja z Allegro:

  • szablony dla aukcji Allegro z możliwością ustawienia parametrów niezależnych od kategorii na Allegro;
  • funkcja automatycznego dodawania obrazków towaru w trakcie wystawiania aukcji;
  • funkcja automatycznego uzupełniania pola EAN wartością z karty towaru;
  • dodano kolumnę Kod towaru na listę aukcji Allegro;
  • w dzienniku zdarzeń dla aukcji dodano wyświetlanie treści komunikatu błędu bezpośrednio na liście;
  • mechanizm automatycznych operacji na aukcjach wzbogacono w funkcję zakańczania więcej niż 1000 aukcji jednocześnie.

Szablony graficzne: Bursztyn, Opal, Agat, Szafir:

  • wprowadzono automatyczną zmianę języka interfejsu sklepu na zgodny z językiem przeglądarki osoby odwiedzającej sklep;
  • funkcja powiększania zdjęć na szczegółach towaru (tzw. Lupa) w szablonie Agat;
  • obsługa Klienta detalicznego w szablonie Szafir. Klient detaliczny może zarejestrować konto, korzystać z profilu, składać zamówienia;
  • obsługę Klienta jednorazowego w szablonie Szafir. Klient detaliczny lub firma może złożyć jednorazowe zamówienie bez konieczności logowania się w sklepie;
  • umożliwiono zablokowanie edycji danych firmy i adresów dostawy oraz dodawania nowych pracowników przez klienta w jego profilu. Funkcja dostępna jest jako opcja konfiguracyjna w szablonie Szafir.

Strefa Klienta

Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:

  • najnowszych aktualizacji
  • aktualności
  • materiałów do pobrania

Logowanie

 

Jak otrzymać dostęp ?

Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.

Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:

+48 32 401 18 90
+48 32 401 18 91

Serwis 2bsoft

menu

do góry

wstecz