Systemy ERP

Comarch ERP Altum 2026.5.5

Comarch ERP Altum i Comarch Retail już dostępna, a wraz z nią nowa aplikacja Comarch Retail POS

 

Najnowsza wersja Comarch ERP Altum współpracuje zarówno z dotychczasową wersją Comarch Retail, jak i też zupełnie nową aplikacją Comarch Retail POS.
 
Nowa wersja Comarch Retail POS to aplikacja stworzona od podstaw, projektowana zgodnie z najnowszymi trendami i potrzebami naszych Klientów. Współpracuje ona bezpośrednio z systemem Comarch ERP Altum bez konieczności instalowania BackOffice. Dzięki nowej metodzie wymiany danych zastosowanej w Comarch Retail POS, polegającej na wysyłaniu małych paczek danych, współpraca jednocześnie wielu urządzeń POS z centralą charakteryzuje się wysoką wydajnością.

Comarch Retail POS


Comarch Retail POS został wyposażony m.in. w takie funkcjonalności jak:

Wystawianie dokumentów: paragon, faktura,

Przyjmowanie reklamacji,

Przyjmowanie zwrotów z wykorzystaniem korekt paragonów lub faktur,

Przyjmowanie towarów do sklepu poprzez obsługę dokumentów MM-, MM+,

Przesuwanie towarów pomiędzy sklepami,

Przyjmowanie kasy wraz z obsługą dokumentów KP, KW,

Możliwość pracy wielu operatorów w jednym punkcie sprzedaży poprzez możliwość przypisania pracownika do transakcji,

Podpowiadanie pracownikom artykułów powiązanych,

Możliwość podglądu stanów magazynowych towarów dostępnych w innych oddziałach.


Aplikacja Comarch Retail POS została tak zaprojektowana aby działać niezależnie od tego czy posiada dostęp do internetu czy też nie. W przypadku pracy Online na bieżąco dostępne są wszystkie stany magazynowe, dokumenty natychmiast pojawiają się w centrali. Jeżeli urządzenie, na którym zainstalowana jest aplikacja nie będzie posiadało dostępu do internetu aplikacja Comarch Retail POS zapisze wszystkie zadania lokalnie i wyśle je od razu gdy połączenie z internetem zostanie przywrócone. Dzięki takiej metodzie wymiany danych użytkownik nie zauważa różnicy pomiędzy pracą Offline a Online, a sama aplikacja przełączą się automatycznie.

Strefa Klienta

Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:

  • najnowszych aktualizacji
  • aktualności
  • materiałów do pobrania

Logowanie

 

Jak otrzymać dostęp ?

Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.

Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:

+48 32 401 18 90
+48 32 401 18 91

Serwis 2bsoft

menu

do góry

wstecz