Systemy ERP

Comarch ERP Optima 2018.0.1.png

Nowa wersja Comarch ERP Optima 2018.0.1 już dostępna!

Pragniemy poinformować o udostępnieniu nowej wersji Comarch ERP Optima  2018.0.1., w której znajdą Państwo ponad 90 nowości i ulepszeń.


Zmiany w nowej wersji Comarch ERP Optima związane ze zmianami w przepisach:

  • naliczanie deklaracji rocznej CIT-8(25) z załącznikami: CIT-8/O(12), CIT-D(5), CIT-ST(7), CIT-ST/A(5), CIT-BR(3) na nowych formularzach obowiązujących dla okresu obrachunkowego zaczynającego się po 31.12.2016 r.;
  • wysyłka deklaracji VAT-9M(6 i 7) do systemu e-Deklaracje za pomocą podpisu niekwalifikowanego;
  • konwersja listy KŚT2010 do KŚT2016 wraz z podmianą na kartach środków trwałych;
  • odnotowanie przydzielanego przez ZUS indywidualnego rachunku składkowego i realizację przelewów do ZUS od 1.01.2018 na ten nowy rachunek, zgodnie z ustawą z dnia 11 maja 2017 r. o zmianie ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz ustawy o zmianie ustawy – Kodeks pracy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2017, poz. 1027);
  • zmiany w naliczaniu składek na FGŚP za pracowników spokrewnionych z pracodawcą oraz osoby współpracujące zgodnie z nowelizacją ustawy o ochronie roszczeń pracowniczych w razie niewypłacalności pracodawcy oraz ustawy o kosztach sądowych w sprawach cywilnych (Dz.U. 2017, poz. 1557).


Główne nowości funkcjonalne wprowadzone w Comarch ERP Optima 2018.0.1:

  • możliwość generowania opisu analitycznego na słownikach (grupy towarowe, towary, konta księgowe) oraz na dokumentach (Faktury zakupu i sprzedaży, rejestry VAT zakupu i sprzedaży, ewidencja dodatkowa przychodów i kosztów oraz dokumenty polecenia księgowania);
  • dodanie dowolnej liczby działalności na formularzu kwot indywidualnych wspólnika;
  • funkcja weryfikacji kontrahentów unijnych w bazie VIES;
  • automatyczną weryfikację statusu VATkontrahenta na dokumentach handlowych z zapisywaniem historii wyników weryfikacji podatnika VAT do bazy danych;
  • automatyczny import i eksport danych za pomocą Internetowej Wymiany Dokumentów;
  • nowa wersja pomocy do programu dostępną pod przyciskiem F1;
  • bezpośrednia integracja z kurierem DPD oraz rozwinęliśmy mechanizm wysłania paczek za pomocą Sendit;
  • funkcjonalność usuwania rozliczeń z poziomu listy dokumentów handlowych generujących płatność;
  • na dokumentach handlowo magazynowych, na zakładce [Kontrahent] dodano pole z pocztą kontrahenta, które jest przenoszone na wydruki;
  • dodanie w programie logo firmy, które jest drukowane na dedykowanych wydrukach Faktury Sprzedaży;
  • możliwość seryjnego ustawienia granicy ceny (minimalnej marży i maksymalnego rabatu) oraz seryjnego ustawienia kategorii sprzedaży i zakupu dla towarów zaznaczonych na liście;
  • na listach dokumentów handlowo magazynowych udostępniono opcję seryjnej zmiany kategorii z nagłówka dokumentu;
  • wprowadzono funkcję przeglądania działań wykonywanych przez Serwis Operacji Automatycznych;
  • dodano kontrolę limitu 14/60 dni w roku dla zasiłku opiekuńczego;
  • umożliwiono wyliczanie kwoty wolnej od potrąceń z zasiłków proporcjonalniedo liczby dni zasiłkowych.


Wprowadzono następujące funkcje poszerzające integrację z ERP 4.0:

  • w module Analizy BI dodano raporty prezentujące dane rozbite przez wymiary analityczne oraz wprowadziliśmy raporty z obszaru ankiet CRM oraz Ewidencji Dodatkowej. Przygotowaliśmy także nowe miary i wymiary m.in. w raportach Rezerwacji Odbiorców oraz Serwisu;
  • rozszerzono współpracę z Comarch Mobile o możliwość wypełniania na urządzeniach mobilnych ankiet wysłanych z Comarch ERP Optima. Wypełnione ankiety synchronizowane są wraz z powiązanym zadaniem lub kontaktem do modułu CRM Plus w Comarch ERP Optima. Funkcjonalność będzie dostępna we współpracy z wersją 2018.0.1 Comarch Mobile.

 

Strefa Klienta

Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:

  • najnowszych aktualizacji
  • aktualności
  • materiałów do pobrania

Logowanie

 

Jak otrzymać dostęp ?

Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.

Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:

+48 32 401 18 90
+48 32 401 18 91

Serwis 2bsoft

menu

do góry

wstecz