SYSTEMY MOBILNE

01

Systemy Comarch Mobile umożliwiają efektywną pracę osobom, które swoje zadania wykonują poza siedzibą firmy. Aplikacja dostarcza przedstawicielom handlowym bieżącą informację o ofercie, historii kontrahentów, stanowi również ergonomiczne rozwiązanie obsługujące pracę w formie vansellingu, czy presellingu. Dla serwisantów realizujących czynności u kontrahentów, aplikacja mobilna stanowi podstawę organizacji pracy oraz ewidencji wykonanych zleceń. Osoby zarządzające zespołami handlowców i serwisantów otrzymują nowoczesną aplikację wspomagającą kierowanie i bieżące monitorowanie pracy podległych pracowników.

02

Comarch Mobile Zarządzanie umożliwia dyrektorom, kierownikom działów sprzedaży i serwisu zarządzanie pracownikami mobilnymi z dowolnego miejsca, przy pomocy różnych urządzeń (komputera, laptopa, smartfona). Aplikacja dostarcza bieżącą informację o zaplanowanych oraz realizowanych działaniach przedstawicieli handlowych oraz serwisantów.

03

Aplikacja Comarch Mobile Sprzedaż jest dedykowana dla przedstawicieli handlowych, pracujących u Klienta i tym samym realizujących codzienne zadania dzięki urządzeniom mobilnym. Pracując z aplikacją przedstawiciel handlowy może wystawić zamówienie, dokument sprzedaży, bądź reklamacji. Comarch Mobile Sprzedaż pozwoli optymalnie zaplanować działania z Klientami, jak również zaewidencjonować przeprowadzone z Klientem wizyty, ankiety w systemie.

Comarch Mobile Serwis

04

Comarch Mobile Serwis to aplikacja umożliwiająca mobilną pracę serwisantom. Praca z aplikacją umożliwia przeglądanie urządzeń powiązanych z kontrahentem, planowanie oraz realizowanie czynności serwisowych, przeglądanie historycznych zleceń, jak również planowanie i realizację wizyt serwisowych.

05

Comarch Mobile Monitorowanie to doskonała alternatywa dla lokalizatorów GPS instalowanych w samochodach. Aplikacja umożliwia zaplanowanie oraz późniejszą rejestrację przebytej przez przedstawiciela handlowego, bądź serwisanta trasy. Dodatkowym elementem jest wygodny wewnętrzny komunikator, usprawniający wewnętrzną komunikację.

GŁÓWNE ATUTY

COMARCH Mobile

Aplikacje Comarch Mobile stanowią integralną część systemów Comarch ERP, są naturalnym rozszerzeniem wszędzie tam, gdzie prowadzona jest sprzedaż, kontakty z Klientami przez przedstawicieli handlowych. Zastosowane w firmie przekazują bieżącą informację osobom pracującym w terenie, jak również zasilają systemy Comarch ERP w dane wprowadzone przez pracowników mobilnych.

    WDROŻENIE COMARCH MOBILE PRZEZ 2BSOFT TO

    GWARANCJA ZWROTU Z INWESTYCJI

    Comarch Mobile posiada bogatą funkcjonalność i dzięki profesjonalnemu wdrożeniu 2BSOFT znajduje efektywne zastosowanie w firmach prowadzących różne modele sprzedaży, kontaktów ze swoimi kontrahentami. Zastosowanie mechanizmów zawartych w systemach pozwala uzyskać osobom decyzyjnym wymaganą informację, kreować politykę handlową, a handlowcom usprawnić realizację codziennych zadań. Dla firm prowadzących serwis urządzeń, aplikacja mobilna pozwala doskonale organizować pracę serwisantom, którzy w trakcie realizacji wizyty, lub tuż po jej zakończeniu mogą przekazać do centrali informację na temat realizowanych czynności.

      WDROŻENIE COMARCH MOBILE PRZEZ 2BSOFT TO

      REALNE KORZYŚCI

      Aplikacje dostarczają komplet wiedzy potrzebnej do odbycia wizyty, umożliwiają przedstawicielom handlowym i serwisantom skoncentrowanie się na bieżącej obsłudze Klienta, zaewidencjonowaniu wymaganych informacji. Synchronizacja danych urządzenia z centralą usprawnia bieżącą komunikację.

        WDROŻENIE COMARCH MOBILE PRZEZ 2BSOFT TO

        ROZWÓJ TWOJEJ FIRMY

        Wdrażając Comarch Mobile przekazujemy przedstawicielom handlowym narzędzie do sprawnego przedstawienia oferty Klientom, zaprezentowania nowych produktów, poinformowania o aktualnych promocjach. Otrzymujemy również informację zwrotną, pozwalającą dostosować ofertę, politykę handlową, przyszłe działania do potrzeb Klienta w taki sposób, aby maksymalizować nasze przyszłe przychody.

          DOWIEDZ SIĘ, JAKIE KORZYŚCI 
          MOŻE ODNIEŚĆ TWOJA FIRMA 

          +48 32 401 18 90
          +48 32 401 18 91

          wyślij zapytanie

          Strefa Klienta

          Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:

          • najnowszych aktualizacji
          • aktualności
          • materiałów do pobrania

          Logowanie

           

          Jak otrzymać dostęp ?

          Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.

          Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:

          +48 32 401 18 90
          +48 32 401 18 91

          Serwis 2bsoft

          menu

          do góry

          wstecz