Referencje / RuckZuck

RuckZuck

Firma RuckZuck to jeden z największych sprzedawców podłóg i drzwi na rynku europejskim. Sieć działa w oparciu o System Partnerski, do którego każdego roku przyłączają się kolejni przedsiębiorcy. Przynależność do Systemu Partnerskiego opiera się na ścisłej i stałej współpracy pomiędzy dwoma niezależnymi podmiotami gospodarczymi, centralą RuckZuck i właścicielem placówki. w każdym salonie RuckZuck na klientów czeka największy wybór podłóg laminowanych oraz skrzydeł drzwiowych. Asortyment ten jest ciągle wzbogacany o nowe modele, bo dla nas najważniejszy jest zadowolony partner i klient końcowy.

Sprawna obsługa sieci partnerskiej to zadanie, które wymaga niezawodnego systemu informatycznego. Wobec tego w 2009 roku postanowiliśmy zainwestować w innowacyjne rozwiązanie informatyczne, które pozwoliłoby na integrację używanego przez nas systemu informatycznego z systemami partnerów w naszej sieci handlowej. Po sprawdzeniu szeregu możliwości, zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy z firmą 2BSOFT – Złotym Partnerem Comarch i wybór zaproponowanego dedykowanego rozwiązania informatycznego: modułów synchronizacyjnych – głównego, rozbudowanego o intuicyjny interfejs, modułu w centrali i modułu synchronizacyjnego u partnerów oraz systemu Comarch OPT!MA, jako systemu do ewidencji działalności gospodarczej w placówkach partnerskich. Wdrożone rozwiązanie informatyczne umożliwia między innymi:

• Automatyczną synchronizację faktur sprzedażowych z centrali do partnerów
• Synchronizację cenników i kartotek towarowych
• Synchronizację zakupów i sprzedaży partnera z centralą
• Wgląd w zsynchronizowane faktury
• Ewidencję partnerów

Ponadto w naszej sieci partnerskiej zaimplementowany został dedykowany serwis internetowy umożliwiający kontrolę stanów magazynowych w innych podmiotach partnerskich. Nie bez znaczenia jest również dedykowana kostka analityczna, dzięki której mamy dostęp do wielowymiarowych analiz sprzedażowych i zakupowych w przekrojach partner i asortyment.

W tym miejscu chcemy udzielić referencji konsultantom firmy 2BSOFT, którzy naszym zdaniem stanowią kompetentny zespół specjalistów świadczących usługi informatyczne na najwyższym poziomie. Pełen profesjonalizm, zorientowane na indywidualne wymogi klienta podejście do tematu oraz wysokie KNOW-HOW konsultantów to czynniki, które w istotny sposób wpłynęły jakość wdrożonego rozwiązania informatycznego. Ponadto zgłaszane przez nas postulaty są błyskawicznie konsultowane, a następnie realizowane w umówionych terminach. z pełnym przekonaniem polecamy także zaprojektowane i wdrożone przez firmę 2BSOFT rozwiązanie informatyczne wspierające zarządzanie siecią handlową oraz realizację procesów gospodarczych w punktach sprzedaży.

Adam Wawrzyńczyk, V-ce Prezes Zarządu

Strefa Klienta

Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:

  • najnowszych aktualizacji
  • aktualności
  • materiałów do pobrania

Logowanie

 

Jak otrzymać dostęp ?

Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.

Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:

+48 32 401 18 90
+48 32 401 18 91

Serwis 2bsoft

menu

do góry

wstecz