ZARZĄDZANIE
SIECIĄ HANDLOWĄ

01

Comarch Retail to nowoczesna, inteligentna platforma do zarządzania siecią sprzedaży detalicznej, uwzględniająca strukturę organizacyjną i przepływ informacji pomiędzy centralą firmy, a sklepami.

ZARZĄDZANIE
SIECIĄ HANDLOWĄ

02

W Comarch Retail, dzięki wbudowanej strukturze trzypoziomowej, możliwe jest zarządzanie zachodzącymi procesami na odpowiednim poziomie organizacyjnym. Osoby decyzyjne mają pełny obraz i kontrolę całej struktury od pojedynczego stanowiska sprzedaży (POS, FrontOffice), sklepy (BackOffice), po centralę firmy.

03

Comarch Retail Centrala to zaawansowane narzędzie do zarządzania siecią sklepów. Platforma posiada wbudowane analizy Business Intelligence, dające menadżerom pełny obraz zachodzących procesów. Umożliwia to efektywny monitoring kosztów, zatowarowania, jak również planowanie polityki handlowej.

04

Comarch Retail BackOffice jest łącznikiem pomiędzy centralą firmy, a punktem sprzedaży. Aplikacja pozwala na generowanie zapotrzebowania na towary w sklepie, w oparciu o przeprowadzone anali, przesuwanie towarów pomiędzy sklepami, czy też przeprowadzenie inwentaryzacji zachowując ciągłość sprzedaży.

05

Comarch Retail POS to dostosowane do specyfiki branży stanowisko obsługi Klienta umożliwiające m.in. jednoczesne otwieranie wielu paragonów, weryfikację dostępności towaru w innych sklepach sieci, szybko odtworzyć stanowisko POS w przypadku awarii komputera.

GŁÓWNE ATUTY

COMARCH Retail

Comarch Retail jest nowoczesną platformą do zarządzania siecią detaliczną oraz prowadzenie sprzedaży w punktach detalu. System może pracować samodzielnie, jak również w połączeniu z systemami ERP. W standardzie Comarch Retail zintegrowany jest z Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum. 

    WDROŻENIE COMARCH RETAIL PRZEZ 2BSOFT TO

    GWARANCJA ZWROTU Z INWESTYCJI

    Elastyczność systemu Comarch Retail w połączeniu z kompetencjami konsultantów 2BSOFT pozwala dopasować rozwiązanie do specyficznych potrzeb Klienta. Tym samym wdrażając system wychodzimy na przeciw zgłaszanym przez Klienta problemom, wskazując propozycje usprawnień, co przekłada się na ich eliminację.

      WDROŻENIE COMARCH RETAIL PRZEZ 2BSOFT TO

      REALNE KORZYŚCI

      Dzięki implementacji platformy, otrzymujemy zaawansowane narzędzie, które pozwoli nam zredukować zapasy w sklepach, szybko dostosowywać politykę handlową, usprawni obieg dokumentów oraz informacji w całej strukturze firmy.

        WDROŻENIE COMARCH RETAIL PRZEZ 2BSOFT TO

        ROZWÓJ TWOJEJ FIRMY

        System dzięki możliwościom budowy elastycznej polityki cenowej, definiowania promocji i możliwościom przekazywania tej informacji Klientom, istotnie wpływa na zwiększenie wolumenu sprzedaży w sklepach. Szybka wymiana danych w ramach struktury organizacji oraz wbudowany silnik Business Intelligence dają pełny obraz zdarzeń osobom decyzyjnym, wspomagając proces decyzyjny.

          DOWIEDZ SIĘ, JAKIE KORZYŚCI 
          MOŻE ODNIEŚĆ TWOJA FIRMA 

          +48 32 401 18 90
          +48 32 401 18 91

          wyślij zapytanie

          Strefa Klienta

          Strefa Klienta jest miejscem w sieci dla Klientów 2BSOFT, w którym możesz w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do:

          • najnowszych aktualizacji
          • aktualności
          • materiałów do pobrania

          Logowanie

           

          Jak otrzymać dostęp ?

          Aby otrzymać dostęp do pełnej wersji serwisu, należy zakupić jeden z naszych produktów i zostać naszym Klientem.

          Więcej informacji otrzymacie Państwo pod numerami telefonu:

          +48 32 401 18 90
          +48 32 401 18 91

          Serwis 2bsoft

          menu

          do góry

          wstecz